SEGUIR AVANZANDO



Ola a todos. Chámome Pepe e son  unha persoa con Dano Cerebral Adquirido (DCA). Xa pasei o meu proceso de rehabilitación e agora despois de case tres anos, podo dicir que estou reconciliado coa miña nova condición. Asumín que non vou a ser a mesma persoa pero iso non significa que agora todo sexa peor. A raíz do que me pasou hai moitas cousas que non podo facer pero outras que si e as desfruto moito.

Aprendín, grazas ao DCA, que a vida hai que aproveitala e desfrutar os momentos que nos dan felicidade xunto ás persoas que máis queremos.

Despois de pasar por MAPIS (programa de Mantemento e Mellora da Autonomía Persoal  e Inclusión Social) na que aprendín a darme conta de que aínda que teño limitacións tamén teño moitas capacidades, conservo a relación con moitas das persoas que van a ese servizo e podo dicir que son un bo grupo de amigos. Xunto cun deles, José Suárez, realizamos un proxecto de bricolaxe que eu xa tiña na miña casa: un carro de decoración para colocar botellas ou macetas.

Tódolos xoves quedabamos na miña casa ou na súa e traballamos man a man para poder realizar este proxecto.


Animávosvos a todos e todas a facer aquelo que vos propoñades e compartir tempo cos vosos amigos e amigas e familiares xa que é o que máis me produce satisfacción.  Probade ¡¡¡

 “Se a vida che pon obstáculos , o teu reto é superalos”

Que vos parece o noso proxecto? Gústavos?


Jose e eu cos tres carros que fixemos 


Comentarios

Publicacións populares deste blog

"COREANDO" EN SARELA

FACENDO COMUNIDADE

SENTIR A MÚSICA