A INFORMACIÓN É PODER

Ola son Roberto Rodríguez e fun persoa usuaria do SAE. Eu e a miña familia coñecemos a Asociación de Dano Cerebral de Compostela Sarela a través doutra familia que estivo recibido rehabilitación na mesma e sendo a súa recuperación moi boa xa que que incluso está traballando. Ao ter tan boas referencias ... un día decidimos probar. 

Quero que entendades un pouco a razón de acudir a Sarela. Eu tiven un accidente de bicicleta e como consecuencia do Traumatismo Cranioencefálico (TCE) teño un Dano Cererbal Adquirido (DCA).

A miña intención despois da alta hospitalaria, e de que ninguén me falara deste recurso, era levar unha vida normal, o máis autónoma posible, mais dinme conta de que había cousas que non funcionaban e que  non ian como deberían ir.

Por exemplo, a miña memoria. Fallaba e moitas cousas que facía ou que pasaban non me lembraba sen axuda. Para poder recordar precisaba de pistas. Ademais nas tarefas da casa se Elena, a miña muller, non mas recordaba quedaban sen facer.

Outras das cousas que notaba é que tiña moita impulsividade o que provocaba situacións complicadas na convivencia e no meu día a día.

Vendo que eu aínda podía mellorar, Elena propúxome probar en Sarela e decidimos ir para que na asociación nos axudaran a ter unha mellor recuperación e poder volver a unha certa normalidade, a unha vida máis autónoma e completa.

Despois de ter una primeira entrevista con dirección e coa coordinadora do servizo decidiron que o que eu precisabe era acudir a sesións de Terapia Ocupacional e  Neuropicoloxía.

Traballei coa neuropsicóloga diferentes estratexias para mellorar a miña memoria e ademais  tamén me axudou a planificar e a organizar mellor as miñas tarefas diarias. Despois continuamos coa organización semanal. Elaboramos un calendario no que tiña que ir marcando as cousas feitas e as que non se puideron facer por algún imprevisto que apareceu. Ademais aprendín a clasificar eses imprevistos por categorías: urxente, imprescindible, aprazable. Unha vez que esas cousas foron mellorando comezamos a traballar a impulsividade. Fun mellorando con diferentes pautas que se me proporcionaron e que me axudaron a controlala.

Eu podo dicir que teño unha VIDA mellor. 

Quería reividicar a necesidade de que no Hospital dean información sobre diferentes recursos para persoas con DCA, entre os que se atopa Sarela. Nesta asociación sen ánimo de lucro o equipo de  profesionais está especializado no DCA e axudan, e moito, ás persoas con DCA da área Sanitaria de Santiago de Compostela.

Se algunha traballadora social, médico ou enfermeira len isto pediríalles que se informen ben sobre que é Sarela e como traballa para que poidan comunicar a persoas na miña situación a importancia de seguir co proceso de rehabilitación unha vez nos dan a alta hospitalaria.

MOITAS GRAZAS SARELA. Sen vós isto non podería ser igual.

Unha vida salvada merece ser vivida con dignidade.

Comentarios

Publicacións populares deste blog

"COREANDO" EN SARELA

FACENDO COMUNIDADE

SENTIR A MÚSICA