Coñecéndonos un pouco máis: Albina, Pilar, Virgilio, José Fco Pereiro, e David Blanco

Consideramos que o importante da vida é ser felices e divertirse cada día, e tentar disfrutar da vida como antes, loitar a pesar dos problemas da vida. Sempre temos que tentar ver o lado bo da vida.

Albina Bartolo:

Antes me gustaba ir de compras y ahora no y bailar baile de salón y salsa, bachata, merengue y algo de todo. Ahora me gusta cocinar más que antes porque tengo más tiempo pata adornar las comidas.








Pilar Barral:

Actualmente gústame moito debuxar e pintar.

Nesta ocasión fixen a miña interpretación da obra "Berthe Morisot au bouquet de violettes" de Édouard Manet (1872), irmán do marido desta, Eugéne Manet. Berthe Morisot foi unha pintora francesa, figura clave do movemento impresionista. 



Virgilio Rozas:

Antes caminaba todos los días 12 km porque me gustaba y porque era bueno para mis piernas.
Ahora hobbies como tal no tengo pero si me gusta ir a celebrar con mi familia.

Fco. Pereiro:

Quedar con los amigos tanto ahora como antes. Saber los resultados de cualquier deporte tanto ahora como antes y disfrutar de los pequeños momentos.



David Blanco:

Quedar con los amigos, pasear a caballo, recordar viejos tiempos. También recordar la mecánica de los motores, de las motos etc... Me gusta mucho quedar con gente y jugar a las cartas.



Furia, Candela y Linda










Comentarios

Publicacións populares deste blog

"COREANDO" EN SARELA

FACENDO COMUNIDADE

SENTIR A MÚSICA